maanantai 28. lokakuuta 2013

Kaikkien aikojen suurin terveyslöytö?

Koko elämäni olen ollut terveydestä ja hyvinvoinnnista syvästi kiinnostunut. Tutkin innoissani terveyttä edistäviä asioita sekä teorian että kokemuksen kautta. Erityisesti minua kiinnostavat uudet tuulet, mikä onkin minulle A-kehotyypille tyypillistä ja luonnollista. Tästä kaikesta kertoo myös se, että kirjoittelin valtakunnan historian ensimmäisessä Terveystiedon ylioppilaskokeessa Laudaturin.

Paljasjalkaelämä on minua aina kiinnostanut ja erityisesti viime aikoina se on kutsunut yhä voimakkaammin. Paljasjaloin esim. kostealla nurmella oleminen ja liikkuminen tekee ihmiselle NIIN hyvää kokonaisvaltaisesti. Emme ehkä voi kuitenkaan viettää koko aikaa paljasjaloin luonnossa seikkaillen. MITEN siis hyödyntää tämä helmi-ilmiö myös muuna aikana? Jo vuosi sitten sain vinkkiä maadoitustuotteista, mutta en ollut vielä AVOIN vastaanottamaan tai sitten olin vain tukkeessa liian tiukasta kalenterista. NYT suureksi onnekseni olin valmis ottamaan vastaan tämän Suuren Suuren ja merkittävän ilmiön. Terveyteen ja toimintakykyyn vaikuttavia tekijöitä tarkasteltaessa on hyvä tiedostaa niiden päivittäiset käyttömäärät. Mitä käytämme ENITEN? Tätä ennen top tärkeys listallani oli ajatukset, hengitys, nesteet ja nyt sieltä löytyy myös MAADOITUS.

Viikko sitten nukuin ensimmäisen yön maadoituslakanan kanssa. Poikkeuksellisen herkkänä tapauksena tunsin lähes heti mukavan heiveröisen mikroskooppisen  ”energiavirran” ensin jaloissa ja pikku hiljaa koko kehossa. Kuluneen viikon unet ovat olleet todella syviä ja lataavia :) Toimistotöitä tehdessäni rauhoitan ja lataan itseäni maadoitusmatolla. Maadoituskirjaa olen lukenut keskittyneesti, kuin pikkulapsi joululahjoja avaamassa (kuva). Ihmeellisiä paranemisia sairauksista, kipujen katoamista, tehokasta palautumista urheilusta… Ja kaikki tämä LUONNOLLISESTI. Kehomme on suunniteltu olemaan yhteydessä maahan, mikä tasapainottaa, neutralisoi ja suojaa ulkopuoliselta stressiltä. Täältä kautta löysin maadoituksen: http://www.tiedonportaat.fi/


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti